I wanna see you move, move, shake, shake now drop...

Skön dag med dans, dans, dansföreställning. Behövde rensa hjärnan med det kände jag.

Förutom det har jag sagt nej till ett once-in-a-lifetime jobb på franska rivieran. känns typ ingenting, eller nåt. Jag vet inte. orkar inte tänka på det...

nu är det packa, packa, packa och åka upp till Stockholm igen i morgon bitti. det börjar på riktigt nu... mama

Da-gens vi-sa underbara tips: Mårten Andersson på Stockholm Live när han kör Viktoria Silverstedt och massor annat.  Kanonkul...

nej, nu ska jag gå och vara social. Tack bANaNA för att du kom och tittade! feels strange att inte ses förrän du tar studenten. men då jäklar!

Och alla ni andra som jag kommer sakna (måste skaffa internet på ngt sätt) Ni Är Underbara!!!!

image19

Good evening Sweden - where ever you are!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0