joråsatteeh...

TRÖöööööööööött... ganska mör i hela kroppen efter två dagars fixande med youth jazz festival. Det var väldigt intressant och skitkul. har nog vidgat mina vyer så pass mycket att jag kan lyssna på jazz live så man kan se när de spelar men har inte kommit till den nivån att jag skulle kunna sätta mig och lyssna till en skiva med det hemma direkt. men det var kul och se lite nytt folk och känna sig behövd...

Estockolmo får stå ut med mig i tre dagar framöver, ska bli nice med lite stand-up på måndag.

BTW, gissningstävlingen: Brigadeiro! Underbart god braziliansk chokladgrej - OBS: i små mängder! Ät inte upp en hel glasform på två pers. det blir liiite för mycket...


image12

 Ät frukt istället. 

Nu ska jag torka strumpor och sova - samtidigt...

Bye!

Kommentarer
Postat av: Inela

det blev inte precis som jag tänkt mig, ganska rött ! nästan så jag ångrar lite. men kika in på bloggen ikväll så får du se det lite bättre på bild :)

2008-04-06 @ 13:05:30
URL: http://nightclaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0