...

jag hatar den här låten
jag hatar att jag inte kan tänka normalt längre
jag hatar att det inte är julafton
jag hatar att inte kunna vara glad konstant
jag hatar att jag inte får allt gjort
jag hatar att gråta
jag hatar att inte VETA
Det är det enda jag kan säga nu för tiden, den enda jävla skiten som kommer ut när jag öppnar käften eller tankarna för mig sjäv : Jag vet inte. Fan, kom med något bättre för en gångs skull.
jag hatar att sitta här inne och vara ledsen utan att de ser det, men det vore ännu värre om de såg det.
jag hatar att behöva lyssna på hur de bråkar och inte kan vara positiva hela tiden.

Faan.

Kommentarer
Postat av: biella

berstin, du är bäst. kom hem snart. jag vill inte att du ska vara själv och ledsen. <3

2008-12-14 @ 13:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0