Jag tror det kallas hyllning...

Många människor lyssnar på olika musik när de är i olika sinnesstämmningar. Här är min lista:

När jag är ledsen - "You can't steal my love" - Mando Diao
När jag är glad - "You can't steal my love" - Mando Diao
Bästa peppmusik - "You can't steal my love" - Mando Diao
Bästa mysmusik - "You can't steal my love" - Mando Diao
När jag älskar någon - "You can't steal my love" - Mando Diao
När jag hatar någon - "You can't steal my love" - Mando Diao
När jag hellre tar Gustaf Norén eller Björn Dixgård - "You can't steal my love" - Mando Diao
När jag vill vara på landet - "You can't steal my love" - Mando Diao
När jag vill vara i stan - "You can't steal my love" - Mando Diao
När jag bara vill nollställa mig från allt - "You can't steal my love" - Mando Diao
Låten jag blir varm och pirrig i hela kroppen av - "You can't steal my love" - Mando Diao
Låten som aldrig åker ur min mobil - "You can't steal my love" - Mando Diao
Låten jag aldrig tröttnar på - "You can't steal my love" - Mando Diao

Det konstiga i kråksvängen är att jag aldrig har sett videon så det här blir första gången! Synd att det har klippts bort typ två minuter.

Kommentarer
Postat av: biella

vet du? det är faktikst en sån dära låt på min mp3 jag nästan aldrig byter ut.. den blir liksom alltid kvar.. älskar dig. tack för att du finns, och står ut med mig år ut och år in. <3

2008-12-09 @ 23:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0