Fyra bugg och en julmust

Hej hej! Här sitter jag framför TVn ("Dansbandskampen") och datorn samtidigt för att personifiera det mediala samhället vi lever i. Har krånglat i mig en julig svinn-köttbullemacka från jobbet och en liten julmust för att få lite feeling. Adventsstjärnan är tänd i fönstret men det känns inte så mycket ändå. Kan det vara för att dansband inte är så juligt? Eller för att jag inte har några tända ljus? Eller för att jag inte har lånat hem tomtemössan från Grönan? Nej, jag tror inte att något av det hade hjälp för problemet är att ingen kan spegla tillbaka julstämningen på mig, ingen finns här att namedroppa TV-serier med julspecialer eller olika julklappstips med. Det finns ingen som jag kan be värma på glöggen eller bjuda på ädelostpepparkakor. Det är helt enkelt lite ensamt. För att göra det lite mindre ensamt sitter jag här istället för att skriva lite och struntar i glöggen.

Tänkte titta lite på det där programmet om Britney Spears sen, för vad man än tycker om hennes musik så är väl hennes liv lite intressant...tror jag iaf. Det visar sig kanske ikväll. Men nu är det "Svensson, Svensson".

Adjöken!

Kommentarer
Postat av: biella

kom hem igen. jag saknar dig. massor.

2008-12-08 @ 20:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0