igår...

Torsdagskväll på Resecentrum. Bara jag och Håkan i mina öron. Ganska mysigt faktiskt.

Tekniska verkens blåa ljus får februarikvällen att verka lite mindre farlig och jag vågade gå järnvägsallén fram.
På bussen träffar orden mig och för första gången på många dagar passar de in till 100%. Varför har inte snubben fått nobelpris?

"...och jag tänker, är du också själv?
Var är du ikväll? (...) Om du vill ha mig.
Nu kan du få mig så lätt..."

Fast jag är ta mig f*n inte på rea.

image4

Godnatt Sverige - where ever you are...


 

Kommentarer
Postat av: umbrella

vet du? det ar den laten jag har pumpat nu i min mp3! sjukt. peace and love ar ett maste!

2008-03-03 @ 10:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0