pappa betalar...

"Förstörda för Livet - Genväng till Framgång(pappa betalar)" beskriver sååå INTE mitt liv just nu, men är otroligt skön att lyssna på. minnen från 2004 eller nåt sånt.

Fick mitt körkort idag. är väldigt skeptisk till att folk ska identifiera mig med den bilden... För att bäst beskriva den: en överraskad groda med hundöron, typ.

Var på restaurang i går för en underbar annanas fyllde år. mysigt!

När man inte har något att göra om dagarna finns en tendens att man skriver långa listor på vad man ska göra. till skillnad från en uppbokad människa är listorna fyllda med typ alla internetsidor man ska titta på, saker som att hämta in posten, duscha, äta lunch - you name it. helt sjukt men tillfredsställer behovet av att vara produktiv. trots det har jag lyckats skjuta upp min lunch nu i en timme... 

Gud vad lyckad man känner sig!!!!! NOT

ska bara ta tag i livet. en makalös låtskrivare och arvinge av mitt hjärta skrev "Kom K". Om nån vill veta mer om mitt liv  - lyssna på den!


image3


F*n ska ut och äga världen nu. See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0