En struts och han med klänningen igen...

Hej alla glada! Och förresten, ni andra kan också få vara med för ni kan få lite pepp i det här inlägget.
Det här fina vykortet fick jag idag och mormor var inte sen att påpeka hur likt mig det var. Tack! Jag tar det som en komplimang.
Så här roligt har jag haft annars idag:  Humor på hög nivå...

Nej, men dagen kunde inte ha slutat bättre än att jag än en gång snubblade över en intervju med Tomas Di Leva på TV. Se den gärna själva på SVT. Programmet var Sverige! När jag får egen lägenhet ska jag ha en tavla med hans ansikte på i vardagsrummet som jag kan titta på varje morgon och tänka på det han sa idag: "När man ser sig i spegeln varje morgon ser man den som kan rädda världen just idag." Eller:

 "Även en dålig dag är en bra dag för att man kan lära sig så mycket om hur man fungerar." "I botten på varje känsla finns oändlig lycka."

Jag blir alldeles varm innuti av att lyssna på honom.
Hoppas ni kan sova gott på kudden inatt och vakna med kärlek imorgon bitti.

Kommentarer
Postat av: umbrella

du är kärlek.

fast jag vill gifta mig med thomas di leva, han är så jävla smart at tjag blir mörkrädd, fast glad.

2008-10-15 @ 23:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0