Hur i helvete?

Jag vet varför pensionärer aldrig är sysslolösa - de har alltid något att klaga på om de inte har något bättre för sig. Tveksamma? Då har ni inte försökt att titta på "Äntligen Hemma" med min morfar. På mindre än sju minuter lyckades han få in:

Vad i helvete? Målar han med vit färg på det gröna?

Nej, det kommer flagna.

Det blir roligt att dammsuga det taket.

Brandförsäkringen kommer höjas på grund av det där taket.

Allting med en litet överlägset flin. Han vill liksom lite för mycket och det märks att han bara slänger ur sig det första klagomålet han kommer på utan att riktigt tänka sig för innan. Den vita färgen var nämligen bara grundfärg och det var inte alls något fel på att de målade över den gröna fasaden.

Ja ja. För övrigt har jag klarat av första dagen på min jobbräd på stan. Jag har genom dagen avverkat: Media Store, Akademiebokhandeln, Pocket Shop, Panduro, Rigoletto, Stockhome, Duka, Naturkompaniet, PUB och Granit. Några CV:n fattigare kunde jag ändå åka hem ganska så nöjd. Ska fortsätta med söder och SVT imorgon.

Skickade även ett litet paket till en liten jävel med en liten underbar bok i. Enjoy, sucker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0