Känner mig inte riktigt... äh jag vet inte...

Om ni vill bli peppade - sluta läs här då.

Om ni tänker: "Vad är det nu då? Har det hänt något?" - nej, det är inget speciellt. Måste bara få ur mig lite suckar. Inget intressant värre. Det är lunch.



Känns inte riktigt som att jag vet vad jag ska tycka om mig själv just nu. Sa en sak högt men tror egentligen inte på det själv. Nej, jag tycker inte så om mig trots allt. Jag tror jag vill gråta men i så fall för att jag känner mig ynklig för att jag gråter över ingenting. Är mest förvirrad. Kan man gråta över det? Ja, jag kan nog gråta över det mesta bara tiden och mörkret är det rätta och om jag kan tynga ner mina axlar av tillräckligt mycket tankekraft.



http://www.youtube.com/watch?v=jS-3n_QIx5U&NR=1

Kommentarer
Postat av: umbrella

jag hatar hösten lika mycket som kaviar och mjölk. du är underbarast. förrvirrad är man nog mest jämt, eller tills man är trettio om man ska tro gubbarna på jobbet. sen efter trettio vet du, då är det HIGH LIFE!

2008-10-06 @ 12:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0