Sök och du skall finna...

...fem skivor för 249 spänn!

Phil Collins - Serious hits...Live!
Håkan Hellström - För sent för edelweiss
Moneybrother - Pengabrorsan
The Legends - Up against the legends 
Molotov Jive - When it's over I'll come back again

Det var vad jag äntligen bestämde mig för efter en dryg timme inne på Record Hunter när ruskvädret härjade utanför. Det blev även ett par svarta byxor och tre olika sorters te innan min shoppingtur för mig själv var över. Hem bar det fort som blixten för att middagen inte skulle bli sugigt sen. Och vilken middag sen! Martinas mumsiga morotssoppa, nybakade fullkornslimpor med dinkel och äppelkaka med en sås på minifraiche med vaniljsocker, kanel och kardemumma. Mumma!

Nu ska jag lyssna på mina nya bäbisar och hoppas att nån av dem ska innehålla nån form av lyckopiller.

Väntar på snön imorrn! YIPPIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0