En dag i städandets tecken..

Idag skulle jag städa. Städa ja... Lite lunch skulle ju sitta fint... Jag åt mina blodpuddingskivor med lingon och sallad och lyssnade på ett P1-program om Rockabillykulturen i Torsby som jag spelade in i april men inte hunnit lyssna på än. Vet inte om det var så intressant för när jag ätit klart lade jag mig på sängen för att lyssna klart och vaknade upp till en intervju med Lasse Lindh som kom efteråt på bandet. Det var däremot bra! 

Sen städade jag hela lägenheten och gorde en smoothie men hallon, mango och havregryn. Yummy! (Oh, Christer Sjögren på TV-reklamen).

Nu sitter jag och degar framför Idol och väntar på att jag ska bestämma om jag ska se Höök klockan nio eller om lägenheten kommer vara för mörk sen...

Jag vill också gråta ut i Peter Jihdes armar.

Kommentarer
Postat av: umbrella

nu ska jag verkligen bli fag-hag. jag dög inte tydligen... eller du vet, han är 24 och vill vara FRIIIIIIIIIII....(som att han kan få nån annan med dom skorna)

2008-09-20 @ 09:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0