Vi gick runt, runt, runt i Gamla stan...

Någons alkoholångor ligger kvar som en sötsliskig dimma över tunnelbanesätet  där jag sitter själv med kroppen fylld av lycka och harmoni tack vare en skäggig man med lockigt hår och universums härligaste röst. Hösten har gjort det kallt ute men jag är varm tack vare honom, och chokladmjölk från Seven Eleven.

Jag kom på definitionen av en känsla ikväll. Det är fan sant och så nära man kan komma en förklaring, att ordet känsla är synonymt med Anders "Moneybrother" Wendin. Det som finns innuti min kropp ikväll där jag står vid Stora Scenen på Grönan efter jobbet, det som får både min hjärna och mitt hjärta att vilja sprängas för att jag inte har någonstans att göra av det - det är en känsla. Trots att jag bara såg extranumret av konserten kan jag leva på det här resten av hösten, minst.


Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0