Det verkar kunna gå uppåt igen!

Jag är i helt rätt mode för att skriva men det kommer inte bli så bra ändå, för ibland har man dagar/veckor då man inte kan skriva lika kul som man vill att det ska låta. Men jag tror jag försöker ändå.

Kände mig på ovanligt kul humör idag. Ni vet när man tänker "jag har så himla mycket att vara glad över" istället för "jag har så jävla lite att klaga på" - samma situation, olika tolkningar. Jag har faktiskt inte kännt mig så hemma och lycklig på ett tag som jag gjorde idag. Inte för att livet har gått mig emot på sistonde, men jag kände mig trygg i mig själv. (Ett tag iaf. Sen hamnar jag alltid i ett obehagligare tillstånd när jag sitter framför datorn och gör allt på samma gång och på så sätt inte får någonting gjort istället...).

Nu till det som gjorde allt så bra. Tog en promenad med efterföljande frukost på Odalgatan och allt kändes plötsligt så mycket bättre. På en halvtimme hade vi planerat in en interrail inför slutet av sommaren (Irland-Storbritannien-Frankrike-Grekland) och allt kändes så lätt. Jag blev sjukt pepp på den resan och mer pepp på Oslo.

Ibland behöver man bara en liten promenad, en liten frukost för att allt ska kännas så mycket bättre.

Även om du inte känner det själv Umbrella så ger du mig energi bara av att vara och på något sätt hamnar jag alltid framför youtube för att hitta låtar som du tipsat om nångång Backinthedays =) Men jag glömde bort vad han hette som du visade idag.

Här är en gammal, typ.

Försmak på interrail
(Tyvärr vad den enda jag hade en när vi leker "Sunkigast på Centralen" efter P&L-07 med choklad i munnen, men det är ju trots allt så vi ser ut.)

Kommentarer
Postat av: ella

jag älskar dig kerstin. det gjord emin dag bara av att läsa det här. du gör mig glad.

och Interrail är absolut the shitigaste! speciellt med dig.

han jag spelade heter John ME - Love is my drug. tror inte den finns på tuben än på myspace.

Åhh! Jenny don't be hasty!!!! bästa.

jag tycker bilden är jävligt het. vi är hetaste även med choklad i munnen! <3

2009-01-16 @ 23:43:20
Postat av: ella

jag älskar dig kerstin. det gjord emin dag bara av att läsa det här. du gör mig glad.

och Interrail är absolut the shitigaste! speciellt med dig.

han jag spelade heter John ME - Love is my drug. tror inte den finns på tuben än på myspace.

Åhh! Jenny don't be hasty!!!! bästa.

jag tycker bilden är jävligt het. vi är hetaste även med choklad i munnen! <3

2009-01-16 @ 23:44:20
Postat av: ella

jag älskar dig kerstin. det gjord emin dag bara av att läsa det här. du gör mig glad.

och Interrail är absolut the shitigaste! speciellt med dig.

han jag spelade heter John ME - Love is my drug. tror inte den finns på tuben än på myspace.

Åhh! Jenny don't be hasty!!!! bästa.

vi är dessutom hetast med choklad i munnen efter en vecka i borlänge! <3

<3

2009-01-16 @ 23:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0