Hej, här sitter jag i min obäddade säng...

Idag blev det faktiskt av att gå upp lite tidigare än planerat. En halvtimme, men ändå. Käka lite för mycket frukost (ni vet när slutet av filen inte smakar lika gott och man får tänka på något annat för att inte må illa) och satte mig sedan på golvet framför TVn och plockade ca 30 pensionärspoäng genom att genomlida 48 minuters Yoga med hjälp av en handduk och ett morgonrocksskärp. Kom fram till att Yoga måste vara bland det osexigaste som finns. Det kan iofs bero på instruktörens 90-tals "linne". Hu!
Det var en sån där morgon då man känner sig så sjukt ful att man bara kan överleva genom att undgå alla speglar, så jag slängde mig på sängen och tänkte somna, men satte på "Gullbergskaj paradis" och "Kom igen Lena" och Håkans ande lyfte mig in i duschen. Sen vände jag på hela pankakan och satte på mig översnygga kläder trots att jag inte ska träffa en kotte idag. Det blev inspirerat av låtarna med röda hängslen och hela kittet. Kan nog bli svarta naglar också för att hedra minnet av Hultsfred 2005. Jag lovar att inte ta steget längre till en modeblogg och lägga upp bilder på "My outfit", donn vorry!

Dagen ska fyllas av jobbsökande eftersom det verkar som vi kan ha fått en lägenhet i Oslo, men jag ska även klämma in en gammal 50-tals film på ettan, tror det var "Flottans glada gossar", och snappa upp några fler old school-uttryck.

Och så ska jag nog få min säng bäddad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0