Inne på 11e dagen av 20 jobbdagar i sträck...

...och vill bara HEM till alla älskade som jag inte har här i Oslo. Saknar er så sinnessjukt mycket, bara så ni vet! Vi hade internet hemma igår igen så det blir nog fler blogginlägg i framtiden, kan man ju hoppas.

Har fått lite mer klarhet i min framtid också, med betoning på lite. Lägenheten som var på G i Göteborg är inte på G längre, plus att mormor och morfars lägenhet i Stockholm nu är uppsagd så där kan jag bara bo till och med Oktober om jag vill. Suck. Nu väntar jag bara på besked från Studera om vad jag egentligen kan plugga i höst, om jag nu fortfarande ska göra det... hahaha vad kul det är....

Har iallafall typ bestämt att jag åker hem härifrån den 3e augusti, men inga biljetter bokade ännu. Undrar vad folk hemma gör då? Hörde att det finns ett besöksvärdt glasscafé på Liseberg. Någon som känner sig manad?

Nu får ni ha det så underbart hemma alla underbara så ses vi snart!!!

kanske om 26 dagar? =)

 
Dagens otippade kändis.

Vem känner igen Aaron Carter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0