Jag ska flytta till Göteborg...

...jag har bestämt mig nu efter sex månader... Så nu ska jag bara ha tag på en lägenhet. Håll ögon och öron öppna om ni vill hjälpa till. Annars får jag väl slänga ut Håkans brud, men han kan bli lite sur då. Fast det går nog över. Nej men seriöst, jag vill ha ett place och det snarast mulig.

Det blir iaf en kvällskurs i Rättspsykologi vid Göteborgs Universitet och en distanskurs i Kriminologi från Stockholms. Får se vad man kan göra utav det. Jag ska iaf äntligen få testa på Götet på riktigt. NICE!

Det blir nog ett äventyr och lite att kämpa för, men det SKA gå. Hejja, hejja!

Och förresten, bara så ni vet:



Carro, tvätta rent Håkan - here I come!

Kommentarer
Postat av: ella

weeeei. göteborg är bra. mycket bättre än oslo. mycket närmare än oslo. värt.

2009-07-16 @ 14:07:33
Postat av: Martina

saknar dig med! Fika är ett måste!!!!!!! PUSS

2009-07-17 @ 18:39:17
URL: http://ihuvudetpamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0