Sitter och funderar på...

...vad stora liv folk har. Och om man någonsin skulle göra något av det själv. Åka till sydamerika eller centrala Afrika bara för ATT. Men att komma iväg, att orka bry sig, att sluta tänka att man själv inte "är sån" känns ibland lite väl avlägset. Som nu.

Man blir nog lite avtrubbad av att jobba så här mycket. Just nu orkar jag inte göra något "litet extra", som egentligen inte är extra alls. Jag har ingen lust bara... att sköta mitt jobb...

Vill iväg, men hem först, eller både och på samma gång.

Läste bloggar för att få tiden att gå. Halkade in på Simon Norrsveden. På gränsen till att bli för jobbig. Det är på gränsen man inspirerar.
Jag har världens snyggaste paraply just nu...

Kommentarer
Postat av: malin

ska vi åka te sydafrika tesammans?

2009-07-11 @ 02:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0