Att minnas eller ikke minnas?...

Sitter på bussen mellan hemma och götet och rensar upp lite i mitt liv efter gymnasiet. Det är nämligen så gamla sms jag har sparade på min mobil. Jag behöver kanske inte komma igåg att Arvid kanske skulle äta pizza den 11 mars 2008 eller att Linn ville ha hjälp med hemtentan. Däremot vill jag komma ihåg att Tora träffade både Dregen och Winnerbäck på Ågatan innan hon åkte till Indien och att jag har fått sms:et "Har du slunkigt?" av Evelina =)

Nu är det en timme och tolv minuter kvar till Göteborg, där jag för övrigt var den 16-18e januari förra året samtidigt som Tora skickade sista sms:et innan hon satte sig på planet till India. Det var ett tag sen.


Kommentarer
Postat av: Kristin

och i indien mötte tora upp min kompis emelie och efter det träffades vi i pizzan... världen är bra liten ibland... =) puss

2009-06-17 @ 16:17:01
URL: http://teidahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, det visste inte jag! Vad sjukt!

2009-07-04 @ 15:52:01
URL: http://stinker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0