Jag har spenderat förmiddagen med att kommit fram till lite olika saker...

Imorse vaknade jag till en norrmann och tre grabbar från Perstorp som grejjade i lägenheten. (Varför är alla hantverkare i Oslo skåningar?) Var tvungen att gå upp innan åtta för att de höll på att byta ut ett repigt fönster. Spännande.

Med andra ord har jag varit uppe ganska länge och de extra timmarna har gett chockerande resultat. Jag har kommit fram till flera olika saker! Bl. a:

Kläderna i Snook's kollektion är ganska så snygga faktiskt, ingen nyhet direkt men jag återupptäckte det i "Snook svett och tårar".

Jag har fått en liten hook-up på att lära mig låttexter för tillfället. Kunskapsabstinens?? Dagens tips kanske? Här - vascheguu: Vestkantsvartinga, Krølla 50-lapp ya'all och en svensk kanske, 17e juni. Det är bara att sätta igång!

Sen har jag kommit fram till att jag kanske kommer få ett inkassobrev, vilket jag med hela mitt hjärta, min hjärna och mina tår INTE HAR LUST MED! Livrädd är väl kanske snarare ordet.


Har jag kommit fram till något mer... Just fan, jag skulle läsa högskoleguiden i efterhand. Får göra't till lunchen. Det kanske är så man ska göra, leva sitt liv bak-och-fram. Läsa högskoleguiden efter att man sökt in, betala i förebyggande syfte när man går in i affären, gifta sig innan man hittat någon att gifta sig med. Bli fastighetsägare innan man skaffar sin första egna lägenhet, och skaffa barnbarn innan man skaffar barn. Någon som vågar anta utmaningen?

Nej, jag kan ju avslöja att jag håller på att knåpa på allas räddning - vårplaylisten! Så, keep your ears open och den kommer hitta dig när du minst anar det!

Dagens otippade kändis:


Kommentarer
Postat av: Liza

Jag tycker lätt vi satsar på barnbarn före barn, kanske funkar om man importerar dem??

2009-05-18 @ 16:43:08
URL: http://oshlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0